Wanna Try It?

The WTI clan's forum!
 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Naths Screenies

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
Sayed

avatar

Number of posts : 83
Localisation : England, Liverpool
Registration date : 2007-07-03

PostSubject: Re: Naths Screenies   Sun Sep 09, 2007 5:18 am

30 - 0 WOW
Back to top Go down
View user profile
Nath

avatar

Number of posts : 340
Age : 26
Localisation : England - Stoke
Registration date : 2007-07-03

PostSubject: Re: Naths Screenies   Sun Sep 09, 2007 5:43 am

Yup sniper Very Happy What else ^^ What a Face
Back to top Go down
View user profile
Geronimo

avatar

Number of posts : 290
Age : 31
Localisation : Croatia, Zagreb
Registration date : 2007-06-13

PostSubject: Re: Naths Screenies   Mon Sep 10, 2007 3:26 am

nice nath! congrat!
Back to top Go down
View user profile
Nath

avatar

Number of posts : 340
Age : 26
Localisation : England - Stoke
Registration date : 2007-07-03

PostSubject: Re: Naths Screenies   Thu Sep 13, 2007 3:16 pm


Hehe i dont do ffa much but i didnt know squady pass Sad ...
O well so loads of noobs were on and i owned with smg!?!?!?! hehe Twisted Evil Cool
Back to top Go down
View user profile
Ratatosk

avatar

Number of posts : 291
Age : 29
Localisation : Hamburg (Germany)
Registration date : 2007-06-13

PostSubject: Re: Naths Screenies   Fri Sep 14, 2007 1:25 am

omg. New record!!! congratulations!

and that on Pong Very Happy

_________________


You wanna fight me??? Ratatatatatatatatata will be the last thing you hear...
Back to top Go down
View user profile
Nath

avatar

Number of posts : 340
Age : 26
Localisation : England - Stoke
Registration date : 2007-07-03

PostSubject: Re: Naths Screenies   Fri Sep 14, 2007 4:09 am

hehe thanks Very Happy
what record? Suspect
and btw rata.. pong still sucks! Very Happy santa
Back to top Go down
View user profile
Ratatosk

avatar

Number of posts : 291
Age : 29
Localisation : Hamburg (Germany)
Registration date : 2007-06-13

PostSubject: Re: Naths Screenies   Fri Sep 14, 2007 7:50 am

the FFA record. Tof had it until now with 50/9
you have 50/5
Very Happy
PONG OWNS Very Happy

_________________


You wanna fight me??? Ratatatatatatatatata will be the last thing you hear...
Back to top Go down
View user profile
Nath

avatar

Number of posts : 340
Age : 26
Localisation : England - Stoke
Registration date : 2007-07-03

PostSubject: Re: Naths Screenies   Sat Sep 15, 2007 2:31 am


I think this is my best game eva! king Twisted Evil
But i hope to improve Very Happy king
Back to top Go down
View user profile
Ulisses



Number of posts : 36
Age : 29
Localisation : Poland (Dębica)
Registration date : 2007-08-04

PostSubject: Re: Naths Screenies   Sat Sep 15, 2007 3:41 am

Huh great Nath!cheers
Back to top Go down
View user profile
Sayed

avatar

Number of posts : 83
Localisation : England, Liverpool
Registration date : 2007-07-03

PostSubject: Re: Naths Screenies   Sat Sep 15, 2007 8:52 am

keep up the good work nathalie
Back to top Go down
View user profile
Nath

avatar

Number of posts : 340
Age : 26
Localisation : England - Stoke
Registration date : 2007-07-03

PostSubject: Re: Naths Screenies   Sun Sep 16, 2007 5:46 am

Will do gayed!!! What a Face What a Face What a Face
Back to top Go down
View user profile
Nath

avatar

Number of posts : 340
Age : 26
Localisation : England - Stoke
Registration date : 2007-07-03

PostSubject: Re: Naths Screenies   Mon Sep 24, 2007 3:05 am


Woooot king queen
Back to top Go down
View user profile
Ratatosk

avatar

Number of posts : 291
Age : 29
Localisation : Hamburg (Germany)
Registration date : 2007-06-13

PostSubject: Re: Naths Screenies   Mon Sep 24, 2007 3:26 am

lol ?

_________________


You wanna fight me??? Ratatatatatatatatata will be the last thing you hear...
Back to top Go down
View user profile
Nath

avatar

Number of posts : 340
Age : 26
Localisation : England - Stoke
Registration date : 2007-07-03

PostSubject: Re: Naths Screenies   Mon Sep 24, 2007 6:38 am

lol what? Suspect
Back to top Go down
View user profile
Ratatosk

avatar

Number of posts : 291
Age : 29
Localisation : Hamburg (Germany)
Registration date : 2007-06-13

PostSubject: Re: Naths Screenies   Mon Sep 24, 2007 7:21 am

it was a really friendly lol at your score Very Happy
i was asking lol ? because you fucking owned Very Happy nice job!

_________________


You wanna fight me??? Ratatatatatatatatata will be the last thing you hear...
Back to top Go down
View user profile
Nath

avatar

Number of posts : 340
Age : 26
Localisation : England - Stoke
Registration date : 2007-07-03

PostSubject: Re: Naths Screenies   Mon Sep 24, 2007 9:01 am

Hehe ok thanks tongue Razz
Back to top Go down
View user profile
Nath

avatar

Number of posts : 340
Age : 26
Localisation : England - Stoke
Registration date : 2007-07-03

PostSubject: Re: Naths Screenies   Thu Sep 27, 2007 11:17 am


WTI owning all once again Wink king
Back to top Go down
View user profile
Geronimo

avatar

Number of posts : 290
Age : 31
Localisation : Croatia, Zagreb
Registration date : 2007-06-13

PostSubject: Re: Naths Screenies   Thu Sep 27, 2007 11:23 am

lol at my score...

i had luck so i scored 3 times as defender. but we had good tactics. ;-)
Back to top Go down
View user profile
Nath

avatar

Number of posts : 340
Age : 26
Localisation : England - Stoke
Registration date : 2007-07-03

PostSubject: Re: Naths Screenies   Thu Sep 27, 2007 11:32 am

Hehe we had others but i can only take 1 screenie at a time Sad ... But it doesnt really matter cos we alwayz own! cheers Cool
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Naths Screenies   

Back to top Go down
 
Naths Screenies
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Wanna Try It? :: Public private forum :: Screenshots-
Jump to: